Pretraži ovaj blog

utorak, 15. svibnja 2012.

Sportom protiv stresa ! I na druge načine...


Pozdrav svima!

Sport i fizičke aktivnosti ne utječu samo na fizičko zdravlje ljudi. Također podižu samopouzdanje,
čine da se osjećate zadovoljniji sami sobom, a i snažno su oružje u borbi protiv stresa. Stres postaje i već je značajan problem današnjice. Potrebno je na različite načine boriti se protiv njega, a najzdraviji način je sportom. 

 

Otiđite na jogging u prirodu, gledajte zelenilo, razbistrite glavu i osjećati ćete se puno bolje.
Vaš umor će nestati i biti ćete spremniji za nove izazove! Stranica www.zdrav-zivot.com nam vrlo detaljno opisuje uzroke stresa i koristi od tjelovježbe ( više na http://www.zdrav-zivot.com.hr/index.php?cat=_broj_47_2007____stres_tjelovjezbom_protiv_stresa&nrsp=2 ).

Ukoliko niste baš fan sporta imam rješenje i za vas! Centar zdravlja nam daje, kao i uvijek, korisne savjete i male trikove za smanjivanje razine stresa i kako se općenito bolje osjećati ( više na http://www.centar-zdravlja.net/clanci/psihologija/11/1879/kako-se-boriti-protiv-stresa/ ).




Potrebno je brinuti o zdravlju vašeg tijela i duha.
Čak i poslovica kaže : '' mens sana in corpore sano''. Zdrav duh u zdravom tijelu !

Broj komentara: 10:

  1. +1 za um i tijelo.... "...gledajte zelenilo, razbistrite glavu i osjećati ćete se puno bolje."
    Ovaj dio mi je fora ;) moram priznati da je to jedan od razloga zašto mi je soba cijela zelena !!! xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahah, moja je svijetlo plava, al isto pomaže :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ok ta plava je dobara ali od tamno plave me bole bubrezi, ne znam zašto, možda bi trebalo malo proučiti kromoterapiju ! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ili provjeriti zdravlje bubrega kolega! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. rade izuzetno dobro osječko zna ;) boja je kriva !!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kad smo kod boje moja je neka ljubičasta i stalno mi se spava :) A što se tiče posta, definitivno se slažem za stres. Prosli mjesec dok sam isla u teretanu sam se osjaćala puuuno bolje nego sad. I hvala kolega na savjetima za smanjivanje stresa, mislim da nam svima trebaju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. moja je isto ljubičasta i nekako mi djeluje poticajno, ne spavam mi se od nje :D post je super, jer sam i sama osjetila koliko je bolje kad se bavi nekom aktivnošću, nego kad samo sjediš i "visiš" pred računalom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da se slažete što se tiče važnosti aktivnosti u smanjenju stresa i zanimljiva je ova teorija o bojama s kojom smo započeli :D. Svi znaju okvirno da neka boja umiruje, neka ne i sl. Možda bude više u nekom drugom postu o tome ili u vašim postovima.

    OdgovoriIzbriši
  9. Take Breaks. To forestall burnout, it is essential to make sure to step away from the game. Keep a Realistic Schedule. Agent Tasks. Permit Time for Personal Exercise. Give Breathing Techniques a Chance. Invest Energy With Those Close to You. Stay aware of Your Hobbies. If necessary, see a Counselor. to get buy medicine online from Online medicine store.

    OdgovoriIzbriši